2013. szeptember 1., vasárnap

Elfogytak (Empties) #1

Régebb óta gondolkodom egy ilyen "elfogyott termékek" bejegyzésen, csak eddig sose volt semmilyen elfogyott, de megőrzött termékem... Most gyűjtöttem össze pár dolgot, amiről úgy döntöttem, írok pár sort. :) Lista a "Tovább..." után! Egyébként szerintem ezek a bejegyzések majd csak különböző időközönként várhatóak, nem havonta, mert inkább összegyűjtök több mindent, nem fogok egyesével mindenről külön posztot írni... :D


Balea sminklemosó kendő normál bőrre, 10 db
Ez szerintem ugyanaz, mint a 25 darabos kiszerelésű, amit az Augusztusi kedvencek posztban említettem, ugyanaz az illat, ugyanaz a leírás, ugyanaz a hatás... Szerettem, nagyon jól tisztított, csak sajnos gyorsan elfogyott. :(
Újravenném? Ha nem lenne a nagyobb (25 darabos) kiszerelés jobb árban (499 Ft), mint ebből több csomag (280 Ft/cs.), akkor igen, egyébként jól elvagyok a nagy kiszerelésűvel. :D

Alverde testvaj makadámdióval és karitévajjal
Végre elfogyott. Igazából nem volt nagy kedvencem, hiába imádja szinte mindenki, nekem például nem hidratálta a kezem, meg a körömágyamat... Igen, főleg kézre használtam. :D Elég lassan szívódott is be, az utolsó adagokat már úgy fogyasztottam el, hogy reggel bekente a kezem-lábam, este pedig lemostam (!) fürdés közben... Egy nap alatt nem bírt beszívódni... :/
Újravenném? Nem hiszem...

For Your Beauty 3in1 körömpolírozó
Helyette már van egy új darabom, mert nagyon elkopott szegény, de lassan a banánreszelőmet (szintén For Your Beauty) is le kell cserélnem... Amúgy nagyon szeretem, ezzel "simítom" a körmeim felszínét, nincs szükségem körömkiegyenlítő lakkra. :D
Újravenném? Már megtettem. :)

Bebe Zartrosé ajakápoló
Ezt azt hiszem már vagy egy fél éve használtam el... :D Úgy rémlik, beledolgoztam valamelyik DIY színezett ajakápolóba. Amúgy szerettem, fini illata volt, jól hidratált, és még olcsó is. És nem fénylett, mint a Labellóm, ami egy nagy pluszpont. :D
Újravenném? Igen, most van ugyan 2 másik, amit el akarok használni, de ha elfogynak, szerintem ő lesz a pótlás.

essence parfüm, "like a trip to new york" (10 ml)
A mennyiséghez képest szerintem drága volt, mondjuk akciósan vettem 799-ért, de na... és nagyon tetszett az illata, csak egyáltalán nem volt tartós sajnos. :( És hamar elfogyott.
Újravenném? Nem.

La Roche-Posay Effaclar tisztító habzó arclemosó (minta)
Ezt a mintát a bőrgyógyásztól kaptam kipróbálásra, de nem győzött meg, egyrészt mert mosogatószer-szaga volt, másrészt mert szárított és nem csinált semmit. Alapjáraton nem vagyok jóban ezekkel a gyógyszertári arcápoló márkákkal (Vichy, Bioderma, La Roche-Posay), de úgy tűnik, ezután se fogok ezeken élni.
Újravenném? Nem.

Nivea Pure&Natural dezodor (alumíniummentes, jázmin illattal)
Megörültem az alumíniummentességén (van ilyen szó? :D), és vettem belőle meg a sprayből is, nem volt vele bajom, csak sajnos nem volt elég egész napra a hatása, úgyhogy kombinálnom kellett a Dove spray-vel, úgy elment.
Újravenném? Már megtettem régebben, csak a lótuszos illatot vettem meg. :)

Gliss Kur Liquid Silk Gloss expressz hajregeneráló balzsam
Szeretem az ilyen fújkálós hajbalzsamokat, mert sokkal könnyebb kifésülni tőlük a hajam és pihe-puha is lesz. :D Ez már a sokadik üveg, amit elhasználok... mostanában más fajtám van, de szerintem ez az igazi, úgyhogy vissza fogok térni hozzá.
Újravenném? Egészen biztosan.

Isana körömlakklemosó
Amióta elkezdtem lakkozni, szerintem ezt a fajtát használom... jó, talán volt más is, de már huzamosabb ideje ilyet használok, szerintem jó, olcsó, a lakkot pedig szépen leszedi. Nekem ő az igazi. :D Bár az illata lehetne egy kicsit barátibb... xd
Újravenném? Már megtettem. :D


És ami ugyan elfogyott, de nincs a képen (mert a drága mamikám kidobta...), és mégis tudok róla véleményt mondani:


Garnier Pure Fruit Energy energizáló bőrradír gél
Már egy jó ideje használom, mióta elfogyott, újravettem. Nem a legjobb, de szeretem, szerintem az árkategóriájában jónak mondható, és a bőröm is tűri.
Újravenném? Igen, már meg is tettem.

Garnier Goodbye Damage sampon
A marketing a "csodasampon" hírében tüntette fel, de igazából - szerintem - semmi varázslatos nem volt benne. Mondjuk jó volt, finom puha lett tőle a hajam, és szépen tisztított is, de én az "1 hét alatt visszaállítja 1 év károsodását"-hatást nem tapasztaltam... :D
Újravenném? Talán később igen, most van egy pár befejezésre váró- és  bontatlan samponom.

2 megjegyzés:

  1. Az Alverde testvajat nem hiszem, hogy kivonták, mert tele van a polc vele a boltban. Nem volt ráírva, hogy limitált lenne, nem szezonális termék.
    Nekem más Alverde testvaj van itthon, de nem szívódik be rendesen, ezért nem szeretem.
    Ugyanezt az Essence parfümöt vettem meg, de csak 1x fújtam, tömény alkoholszag, mellette a gyümölcsössége eltörpül. Majd rámromlik idővel szerintem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úú, igazad van, összekevertem a vérnarancsossal meg a mandarinossal, azonnal javítom :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...