2013. szeptember 1., vasárnap

It's September again (my 200th post!)

Amikor először jelent meg a blogon, hogy újra itt van az ősz, valamint a szeptember, még épphogy csak megnyitott a blog. A negyedik poszt volt, egy képpel. Nos, az idei ősz is beköszönt, ugyan csak naptárilag, csillagászatilag még nem, de én máris elkezdtem ráhangolódni az egészre - többek között összegyűjtöttem egy regimentnyi őszhöz kapcsolódó képet (meg rókákról képeket, imádom őket, annyira édesek! <3), és tervezgetem, hogy készítek egy új kinézetet a blogra - egyelőre még csak tervek vannak a fejemben, nem tudom, mennyire fog a jelenlegi felállás megváltozni, de majd kiderül.

Egyébként visszatérve az előző őszies poszthoz, említettem, hogy az a 4. bejegyzés volt a blogon. Nos igen, ez, amit most olvastok, ez pedig a 200., amit még mindig alig hiszek el, de kénytelen vagyok, hiszen tényleg 200 poszt íródott az elmúlt egy év alatt. Elég lelkes lehettem. :D (Még mindig az vagyok, nyugi! :))


Várom már, hogy beköszöntsön az az igazi ősz, bár az esős, szottyos időt nem szeretem, de a faleveleket imádom, és azt is, hogy végre húzhatok sálat, meg csizmát is. :) Viszont megrémít, hogy ilyen gyorsan telik az idő... Még emlékszem rá, amikor kisgyólyaként először jártam a sulimban, most pedig végzős leszek - fura érzés! Félek az érettségitől, ráadásul lehet, hogy néhány tantárgyból új tanáraink lesznek - aminek nem nagyon örülnék, de 2 biztosan más lesz. :( Aztán a szalagavató... ebbe inkább ne is menjünk bele, bonyolult az egész, inkább nem fejtem ki.


Félek átlépni az iskola ajtaját hétfőn, mert akkor már biztosan, és hivatalosan is végzős leszek, és ez rémülettel is. No meg az is, hogy - természetesen szokásomhoz híven - mindent a legutolsó pillanatra hagytam, így ebben az utolsó 2 napban fogtam hozzá kitakarítani a szobámat - elég sok kacatot találtam eddig, és még van a szekrény meg az asztal teteje... Mikor ti ezt olvassátok, én nagy valószínűséggel és remélhetőleg már a takarítás végén fogok járni. Nagyon remélem. Mert annyira okos vagyok, hogy még a lakkozásra szánt időmet is lehet, hogy elveszi az egész... meg persze a hétfőre készülődés, stb.


Egyébként. Ma, vasárnap este 20:00-tól a TV2-n az Így neveld a sárkányodat c. animációs filmet (= mese :D) adják, ííííííííííííí! *-* Végre valami jó műsor! :D Én beveszem magam a TV elé és végignézem sokadszorra is, ha törik, ha szakad. Egyszerűen imádom a történetét és a karakterek is nagyon aranyosak. :) Ha tehetitek és szeretitek a DreamWorks/Pixar/Disney meséket, nézzétek meg ti is, megéri! ^-^



2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...