2013. december 13., péntek

notw #73 - Golden Rose Jolly Jewels '115'

Nos, íme az egyik lakk, amit Flórától kaptam (erről bővebben a novemberi posztban olvashattatok), és hát mit is mondjak... imádom. ♥ Ahogy Instagramon is említettem, gyönyörű szép, csupán lemosni rémálom... :D Még fóliázással is nehezen jött le, de ezt megbocsátom neki, mert a kinézete elfelejteti velem ezt az apróságot. *-*

Ahhoz, hogy az alapszín ne legyen foltos, 2 réteget kentem fel, plusz ment rá egy réteg fedőlakk, mert anélkül nagyon furcsa felülete volt, igazából beleakadt mindenbe... :D Igazából lehet, hogy elbírt volna még egy réteg fedőlakkot, de nem akartam 5 réteg lakkal szaladgálni (alaplakkal együtt), így csak 4 réteg volt a körmeimen... :D

Használt lakkok:
  • Golden Rose Jolly Jewels körömlakk '115' - 2 réteg
  • NYC Turbo Dry fedőlakk - 1 réteg

Lámpa alatt




Vakuval

2 megjegyzés:

  1. Ez a lakk gyönyörű, nekem GR 111 számú van meg :) szombaton lesz róla teszt a blogomon :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...