2014. január 29., szerda

Grey & Purple (Essence + Golden Rose)


Eddig sosem volt szürke lakkom, és idáig nem is éreztem szükségét, valahogyan nem éreztem hozzám illő színnek. Azonban amikor belefutottam a grey-t to be here-ről készült swatchokba, egyszerűen tudtam, hogy nekem szükségem van erre a lakkra. Hiába szürke, mégis olyan, mintha nude lakk lenne, és tele van ezekkel a gyönyörű, pink-arany színváltós csillámokkal... engem az essence megvett kilóra ezzel a lakkal.

Én még az akciózás előtt vettem, de nem bánom, mert lehet, hogy akkor már nem is találtam volna belőle. A minősége és az ecsete a szokásos essence-féle: ha egy kicsit óvatlan vagyok, és vastagabb lesz a réteg, mint ahogy akartam, akkor hajlamos a buborékosodásra, de a képeken nem ezt láthatjátok.

Ezt a Golden Rose lakk okozta.

Azért mondom ezt, mert az NYC Turbo Dry fedőlakkom sosem csinálta ezt, a Carnival fedőlakkot pedig most használtam először, és ezt okozta. Nem voltam tőle túl boldog. :(

Az ecsete széles, de a lakk állaga elképesztően híg, és ezért igazi kihívás kihalászni a glittereket, és ha mégis sikerül, akkor is inkább csak ezek a kis szálak és apróbb glitterek kerülnek a körmömre. A hüvelykujjamra már sikerült a nagyobb kockákból is varázsolni, de ennek megvolt az ára: sok alaplakk került rá, és iszonyat buborékos lett.

Persze ez csak közelről volt látható, de akkor is... engem nagyon zavart. :(

A tartóssággal nem volt gond, bár lehet, hogy ez csak a rajta lévő 2 réteg lakknak volt köszönhető, ugyanis Vikinél olvastam arról, hogy neki már 1 nap alatt lepattogott a grey-t to be here - nálam nem volt ilyesmi szerencsére. Az essence lakkok nálam általában gyorsan kopnak a körömvégeken, ez szokott csak a bajom lenni (a bubisodáson túl), de ennél most ezt sem vettem észre különösebben.

Használt lakkok:
  • essence colour&go körömlakk (142 grey-t to be here) - 2 réteg
  • Golden Rose Carnival körömlakk (08) - 1 réteg
  • NYC Turbo Dry fedőlakk - 1 réteg

Lámpa alatt




1 megjegyzés:

  1. Ó, de jól mutatnak együtt! :) Bár az essence jobban tetszene a pelyhek nélkül, messziről sokkal jobb. :D

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...