2014. január 18., szombat

Helyzetjelentés

Sziasztok!

Szeretnék elnézést kérni az elmúlt 2 hét miatt, de egyszerűen annyira besűrűsödött minden, hogy képtelen voltam posztokat írni és időzíteni, ráadásul nem is lakkoztam túlzottan sokat, így anyag sem gyűlt össze. De most, hogy elmúlt a félév miatti utolsó roham és "utolsó dolgozat" időszak, valamint túl vagyok a nyelvvizsgán is (nemsokára kiderül az eredmény! :3 *-*), remélhetőleg lesz időm a blogra is.

Mivel ismerem magam, azért a közeljövőben megpróbálok majd előre dolgozni egy kicsit, de nem tudom, hogy mennyire fogom tudni ehhez az ígéretemhez tartani magamat, mert eddig bármi ilyesmit megfogadtam, csúnyán elbuktam, mivel mindent halogatok. Így megy a suli rovására a blog, valamint a blog rovására a suli is. Ördögi kör, nemde?

Egy biztos: holnap kerül ki egy új poszt, méghozzá a Golden Rose Holiday kollekció 54-es lakkjáról, illetve van 2 mappám a jövőre - egy liláskék glitteres ombre manikűr, illetve a Moyra Sand Effect No. 852, ami egy gyönyörű óarany lakk, ami ráadásul kölcsönlakk. :D

Úgyhogy stay tuned, mert mostantól várhatóan minden visszaáll a normális kerékvágásba! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...