2014. január 2., csütörtök

Moyra No. 21, the dusty cherry color


Ez az a lakk, ami hiába pirosas, mégsem annyira hivalkodó. Vörös, mégis visszafogott, én amolyan "muted cherry"-nek nevezem csak magamban, de lehetne "dusty cherry" is a neve. Ráadásul teljesen véletlenül találtam rá egy kupac lakk között. És már akkor tudtam, hogy Ő AZ, hogy különleges. Mert különleges lakk, az biztos. :)

Szóval a színe egy ilyen tompa pirosas szín, élőben egy kicsit sötétebb a színe, de igazából fényviszonytól függ. Az ecsete tipikus Moyra, annyira nem rajongok érte, de nem is utálom. A lakk állaga híg, így kicsit vigyázni kell vele, de egyébként szépen terül. A buborékosodásra csak akkor hajlamos, ha nagyon vastag rétegben kenjük fel, egyébként szépen viselkedik. Nekem fedőlakkal jól tartotta magát a 2 réteg, bár rekordot nem döntöttem vele, mivel 2-3 naponta újralakkozom a körmeimet. :D

Használt lakkok:
  • Moyra körömlakk - Nr. 21 (2 réteg)
  • NYC New York Color Turbo Dry fedőlakk (1 réteg)
Instagramra kétszer is kikerült, csak az első alkalommal nem tudtam befotózni a blogra is... így aztán másodszorra is felkentem, nem is olyan régen.



Lámpa alatt



Vakuval


2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...