2014. február 4., kedd

Golden Rose Jolly Jewels "103"


Kicsit bajban vagyok, hogy mit is írhatnék erről a lakkról, pláne, hogy olyan nehéz volt befotózni - és a fotókon sem a "legszebb" arcát mutatja (szerintem). Alapjában véve látványos, de mégis egy kicsit... meh. Persze szép, meg minden, de én határozottan nem hasonlítom az A-England She Walks In Beauty-hoz, mert szerintem nagyon nem hasonlítanak. :D Persze ebben is vannak rosegold csillámok, de az alap miatt a kettő nem azonos. A képeket elnézve... fáj a szívem, de csak az első képen látszik igazán a lakk. A manóba az ilyen befotózhatatlan lakkokkal! :DD

Nektek mi a véleményetek róla?

Használt lakkok:
  • Golden Rose Jolly Jewels "103" - 2 réteg
  • NYC Turbo Dry fedőlakk - 1 réteg

Lámpa alatt


Vakuval


1 megjegyzés:

  1. nekem is van jolly jewels lakkom... és azért nem volt még a blogomon, mert nem sikerült róla értelmes képet készíteni, bárhogy próbálkoztam is... :D :D plusz vannak azok a "tollas" lakkjai a gonden rose-nak, na hát azokról sem.. :/ úgyhogy totál megértem :D egyébként szerintem szép ez a lakk, ha képen is szép, élőben tuti gyönyörű :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...