2014. február 14., péntek

Lovely Snow Dust Nr 2 {fehér}


Végre, végre, végre! Már december közepe óta hajtottam ezt a lakkot, így amikor (2 hónap késéssel...) nálunk is kikerült a Snow Dust kollekció, sikerült megvennem. Habár nem rajongok a fehér lakkokért, ez mégis olyan varázslatosnak tűnt a képek alapján, és el kell, hogy mondjam, tényleg az - nézzétek csak meg a bejegyzés végén szereplő közeli képeket az üvegről!

A színes pelyhek-csillámok a körmökön is láthatóak, csak a képeken kevésbé, mint a valóságban. Az egyetlen gyenge pontja a fedés: ezt 3 réteg lakkal értem el, de ha hosszabb lenne a körmöm és látszódna a körömvonal, lehet, hogy kellene a negyedik réteg is. Ettől függetlenül nagyon jó lakknak tartom, és ha netalántán alkalmatok nyílna rá, hogy megvegyétek (ami nagy szerencse lenne, hiszen limitált, téli kiadás, és általában ez a szín fogyott el a leghamarabb...), szerintem ne hagyjátok ki. :)

Használt lakkok:
  • Lovely Snow Dust Nr 2 - 3 réteg

Lámpa alatt




Vakuval




Az üvegben ilyen gyönyörű:


4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Kérlek áruld el hol sikerült megvenned, eddig legalább hat rossmann-ban jártam de csak szürkét találtam azt meg is vettem, de igazán ez a szépséges fehér érdekel...
    Köszönöm, klau

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én már kb. 2 hete (február 3-án, hogy pontos legyek) vettem, és tegnap direkt néztem, hátha találok-e még belőle másnak esetleg ajándékba, de nem volt egy darab se, elkapkodták... :/ Úgyhogy ezzel most nem tudok sokat segíteni, bocsi. :S

      Törlés
  2. Nálunk már másnap sem volt belőle egy darab se, amikor kikerültek... De ajándékba kaptam, úgyhogy büszke tulajdonosa lehetek egynek. :3 Még nem próbáltam ki csak egy körmömön, de eddig szerelem. :D

    VálaszTörlés
  3. Sajnos én is hiába köröztem ezt a színt, most meg már gondolom hiába, vége a szezonjának úgymond. Így kép alapján úgy tűnik, ebben nincsenek azok a nagyobb méretű szemcsék, glitterek, mint az aranyban és ezüstben. Nekem pont az tetszik, újabban az összes homokhatású lakkban vannak azok..

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...