2014. február 2., vasárnap

Lovely Snow Dust Nr 3 {ezüst}


Újabb homoklakk a blogon. Azt hiszem, kezdek függő lenni. :D

Ezúttal a Lovely téli, Snow Dust kiadásába tartozó Nr 3 kódszámú, ezüst lakkot láthatjátok. A kollekcióból eddig még csak az aranyat és az ezüstöt tudtam beszerezni, de folyamatos vadászaton vagyok a fehér után, reménykedve, hogy találok még belőle. Nem adom fel. :D

Ez az ezüst homoklakk szerintem tipikus-tökéletes téli lakk, én legalábbis általában a hidegebb időben hordok ilyesmi lakkokat. Meg sötéteket is, de ez most nem az. :D

2 réteg kellett a lakkból, az elsőnél egy kicsit megijedtem, mert eléggé gyenge volt a fedése, de a második réteg szépen helyrerakta és kiegyenlítette az egészet. Az ezüst csillámos alapban úszkál néhány nagyobb glitter is, ezt az üvegről, illetve a körmömről készült közeli fotón is láthatjátok.

Nincs másik ezüst sand lakkom amihez hasonlítani tudnám, de szerintem nagyon jó vétel volt, pláne 600 forintért. És lemosni sem volt nehéz, bár én a szokásos fóliás módszert alkalmaztam, pár perc után úgy jött le a lakk a körmeimről, akár a vaj. :)

Használt lakkok:
  • Lovely Snow Dust Nr 3 - 2 réteg

Lámpa alatt




Vakuval



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...