2014. április 8., kedd

Max Factor Glossfinity - 70 Cute Coral


Ez első - és eddig egyetlen - Max Factor Glossfinity lakkomat Enikőtől kaptam még februárban, de mivel a színe tavaszias, így most jött el igazán az ideje szerintem. :)

A színe egy igazi tompított, halvány korallszín, ami - a visszafogottsága ellenére - mégis hivalkodó, és ez a két tulajdonság remekül összekapcsolódik benne. A fedése 2 réteges, ami nem zavaró, nem csíkoz és nem is buborékosodik. Fényesre szárad, és a tartósságával sem volt gondom - fedőlakkal a harmadik nap végén is szépen nézett ki.

A lakk fölé az új fedőlakkomat, az essence studio nails ultra gloss nail shine fedőlakkját (hú, de hosszú név) használtam, ami úgy tűnik, pótolja az NYC által hagyott űrt a szívemben. Jó vele festeni, gyorsan szárad (nagyon gyorsan), és gyönyörű fényes... kell még ennél több? ;)

Használt lakkok:
  • Max Factor Glossfinity körömlakk "70 Cute Coral" - 2 réteg
  • Essence Studio Nails Ultra Gloss Nail Shine fedőlakk - 1 réteg

Vakuval


4 megjegyzés:

  1. nagyon szép ez a szín! :)
    a fedőlakk hogy viselkedik a mintákon? elkeni vagy nem?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) Még nem próbáltam, mostanság nincs időm nagyon a nail art-ra, nyomdázni pedig nem szoktam... de majd tesztelem. :D

      Törlés
    2. oké, kiváncsian várom :)

      Törlés
    3. Kissé későn, de breaking news! :D Nem maszatolta el a díszítőcsíkos mintát - bár hagytam rendesen megszáradni -, de ez akkor is haladás. :D

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...