2014. április 26., szombat

Moyra Gel Look - No. 918 Constance


Ezt a lakkot még az első, a Moyrától kapott csomagom rejtette, de valamiért kicsit idegenkedtem a színtől, úgy éreztem, nem az a tipikus "én"-szín, ami teljesen igaz is, de emiatt nem kellett volna halogatnom a felkenését, mert mint kiderült, imádom a színét. :D

A lakk színe igazi türkizkék, amolyan pop of color, üde színfolt, élvezet volt viselni. A körömlakk állaga és fedése - mint ahogy azt a Gel Look-oknál már megszokhattuk - nagyszerű, nem buborékosodik, fényesre szárad, tartós... kell ennél több? :)

Az egyetlen hibája a lemosásnál ütközik ki: nekem kissé megfogta a körmöm és a körömágyam (tényleg csak icipicit, de nekem akkor is feltűnő volt), bárhogy ügyeskedtem is a lemosással, pedig volt alatta alaplakk is... de egy alapos sikálás leszedte, szóval volt gond, nincs gond. :) Bár szerintem az összes ilyen típusú színnél megjelenik ez a hiba, mivel én ezelőtt az NYC New York Color 022 Jade (limitált kiadásos) lakkja fogta be a körmöm és az ujjam, csak az tényleg nagyon durván...

Használt lakkok:
  • Moyra Gel Look "No. 918 Constance" - 2 réteg
  • Essence Studio Nails Ultra Gloss Nail Shine fedőlakk - 1 réteg

Lámpa alatt


2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép szín, még én is kedvet kaptam hozzá! :D Nekem a Lovelytől van hasonló, sajnos az is megfogja a körmöt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én a kékes-zöldes árnyalatokkal mindig így járok... legutóbb egy babakék (!!!) lakknak sikerült picit megfogni a körmömet, igaz, nem látványosan, de nekem feltűnt... :D xd

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...