2014. április 20., vasárnap

Moyra Holographic - No. 255 Gravity


Nem tudom, miért is nem használom többször a Moyra Holographic lakkjait, hiszen olyan szépek a színeik, és én bolondulok a holo hatásért... csak néha annyira "túl soknak" érzem azt is, hogy full holoba boruljak... :D Így érthető a ritkaság, de most végre rávettem magam, hogy felkenjem a lilát a kollekcióból, a 255-ös Gravity-t. Mennyire jó döntés volt! *-*

Sajnos a fedésük még mindig a gyenge pontjuk, 2 normál-vastag réteget kentem fel (kivéve a kisujjamra, mert ott egy harmadik is kellett), és lámpa előtt figyelgettem, hogy csíkos-e még, mert csak úgy nem látod meg ám, csak ha átvilágítod. Így én az összes holo lakknál ezt a taktikát alkalmazom. :D

Egy réteg fedőlakkal nekem nem nagyon kopott, úgyhogy ez jó pont nála, meg az is, hogy jól viseli a fedőlakkot (és a fedőlakk is jól viselkedik vele :D). De igazából úgy érzem, hogy a kinézetéért bármit megbocsátok neki, mert egyszerűen gyönyörűen érvényesül benne a holo hatás, akárcsak a kollekció többi tagja esetén is. Szerintetek? :)

Használt lakkok:
  • Moyra Holographic effect "No. 255 Gravity" - 2 réteg
  • Essence Studio Nails Ultra Gloss Nail Shine fedőlakk - 1 réteg

Vakuval



3 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...