2014. május 30., péntek

Lovely Color Mania - 320 + Rio - Nr 1


Mikor rájöttem, hogy az új Rio lakkok közül az ezüst-pink Nr 1 túl intenzív ahhoz, hogy az összes körmömre felkenjem (ráadásul halál lemosni... :D), így újra az accent nail technikát alkalmaztam, és egy réges-régi Lovely Color Mania lakkal párosítottam, amit a szülinapomra kaptam az egyik osztálytársamtól, az árnyalatszámot viszont ne kérdezzétek, mert a címkéről lekopott, szóval... egyébként nem tudom, mikor vehette, de az biztos, hogy 1,5 éve egyszer a Rossmannban egy hasonlót nézegetett, szóval lehet, hogy akkortájt. :D Már az idejét sem tudom egyébként a Lovely szortimentfrissítésnek, szóval ez is bizonyítja a lakk korát. :D

Update: megvan a száma hála a netes kutatásnak, ez a 320, ami elvileg a mostani Gloss Like Gel lakkok között is 320. ;)

Egyébként amilyen szép ez a Lovely sötétpink lakk, annyira gonosz is: nem hittem volna, hogy ennyit kell vele szenvednem a fedésért. Három réteget kellett felkennem, de az állaga folyós, az ecset keskeny, nem áll kézre, meh. :( De a színe! *_* Látjátok a pehely-csillám-szépségeket? Szinte belülről szikrázik a lakk. *_* <3

A régi mellett valami új, a Rio Nr 1 a legújabb kiadás egyik darabja, csodás fedés, gyors száradás, betonkötés, tartósság mint minden homoklakknál. :D Kell ennél többet mondanom?

Használt lakkok:
  • Lovely Color Mania "320" - 3 réteg
  • Lovely Rio körömlakk "Nr 1" - 2 réteg
  • essence studio nails ultra gloss nail shine fedőlakk - 1 réteg

Lámpa alatt


Vakuval



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...