2014. június 6., péntek

essence colour & go - 107 naughty and pink!


Éljenek a fotózhatatlan lakkok! :D

Azt hiszem, megtaláltam az én neon lakkomat. Mint tudjátok, nem rajongok az élénk, rikító neon színekért, azonban ez a lakk félig esik csupán a neon kategóriába, legalábbis a körmömön - az üvegben nagyon neon pink.

Ezt az árnyalatot egyébként már egy ideje nézegettem az essence polcon is, aztán mégsem vettem meg, de végül októberben megkaptam Flórától. A jó idő érkeztével aztán megjött a kedvem az élénk színekhez, így került fel először ez a lakk a körmeimre, és úgy érzem, nem ez volt az utolsó alkalom. :) (Akartam egy májusi kedvencek posztot készíteni, amiből aztán nem lett semmi, de ez a lakk lett volna az egyik termék a listáról.)

Eszméletlenül tetszik a színe, ahogyan a körmeimen átalakul, se nem pink, se nem korall, de mégis, mégsem - igazi kaméleon. Imádom. :)

Használt lakkok:
  • essence colour & go "107 naugthy and pink!" - 2 réteg
  • essence studio nails ultra gloss nail shine fedőlakk - 1 réteg

Lámpa alatt




Vakuval

3 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...