2014. június 10., kedd

Flormar Duo 2x Chrome – DC07


Egy ideig féltem ezt a lakkot használni, mivel tartottam attól, hogy mivel duokróm a finise, ezért csíkozódik, esetleg foltos lesz, et cetera. De miután rátaláltam erre a nagyszerű posztra a Fashion Polish blogon, úgy éreztem, mégis adok neki egy esélyt, hátha nemcsak a frost, hanem a duokróm finisre is jó hatással van ez a módszer.

A módszer abban rejlik, hogy a csíkozódós körömlakkra felkensz 1 réteg mattító fedőlakkot, majd erre a szokásos fényes fedőlakkodat.

Én nem annyira érzem, hogy működött volna ennél a lakknál, de ki tudja: talán kevésbé csíkos, mint előtte.

Egyébként a duokróm hatása sem igazán érzékelhető: sem az üvegben, sem a körmökön. Egy apró lilás szín mintha lenne benne, de alig észrevehetően az üvegben is. Szóval én inkább nem hívnám duokrómnak... :/

Egyébként határozottan kétréteges lakk, mivel az első réteg meglehetősen csíkosan és foltosan kenhető fel a finise miatt - de a második szépen kiegyenlíti az elsőt.

Nem tudom, hogy lehet-e még kapni ezt a lakkot, mivel én már nem látom a Nailland webshopjában sem, valamint olyasmit is olvastam, hogy megszüntették a Flormar duokróm családját, szóval... mindenesetre én még decemberben vettem egy Flormar üzletben, ami ráadásul azóta be is zárt...

Használt lakkok:
  • Flormar Duo 2x Chrome "DC07" - 2 réteg
  • NYC New York Color mattító fedőlakk - 1 réteg
  • essence studio nails ultra gloss nail shine fedőlakk - 1 réteg

Lámpa alatt




Vakuval


Árnyékban

4 megjegyzés:

  1. Megszűntek a Dc lakkok, én tavaly nyáron már akciósan vettem őket például. Ehhez hasonló - csak szerintem szebb, de elfogult vagyok :D - kék most is van a kollekcióban, a Satin Matte - Indigo. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, akkor jól gondoltam... a Satin Matte lakkokkal már egy ideje szemezek, lehet, hogy beszerzek belőlük, mert jónak tűnnek... :D

      Törlés
  2. Nekem van duokróm lakkom a Flormartól, ami a Supershine Miracle családban fut :) Azok tényleg duokrómok és elég jók!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...