2014. június 3., kedd

Lovely St. Tropez - Nr 1


Kicsit megkéstem ugyan ezzel, mégis szeretném bemutatni Nektek a Lovely egyik új kiadású körömlakkját, méghozzá az Nr 1 sorszámot viselő menta darabot a St. Tropez kollekcióból. A kék és a rózsaszín még várja a sorát, de ne féljetek, sorra kerülnek! ;)

Nagyon örültem ennek a kiadásnak, ugyanis - bár nem rajongok az ilyen típusú, ún. silk finisért, mégis kíváncsivá tett, de a Barry M lakkokat nem akartam csak ezért megvenni... így tökéletes alternatíva adódott, mikor a Lovely is kihozta a saját 3 színét.

A lakk 2 rétegben szépen fedett, féltem, hogy esetleg csíkozódik, vagy foltos lesz a finise miatt, de szerencsére ilyesmit nem tapasztaltam, maximum egy kis csíkozódást, de elviselhetően. Félmatt, silk finisre szárad, fedőlakkot nem használtam, szerintem csak ártana neki. :D

De én még mindig nem érzem magamhoz közel ezt a finist, nem a színnel van gond, én valahogy (szerintem) alkalmatlan vagyok hozzá. xd Más biztos imádja, nem vagyunk egyformák. :) Igyekszem azért megbarátkozni vele, hátha... egy biztos: rajtam csak akkor mutat elfogadhatóan, ha rövid a körmöm. :D


Ti mit gondoltok? :)

Használt lakkok:
  • Lovely St. Tropez "Nr 1" - 2 réteg

Lámpa alatt



Vakuval

2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...