2014. június 12., csütörtök

TMI (Too Much Information) TAG

Ez a TAG bejegyzés már kb. 3 hónapja itt pihen a piszkozatok között, folyamatosan töltögettem, míg mostanra sikerült befejeznem. Közben Flóra is továbbadta nekem, így tudatosabban kezdtem dolgozni rajta, mégis, csak most végeztem vele.

1. Mit viselsz?
Mivel itthon tengetem a napjaimat egy ideje, így a "csak lazán" elvet vallom: most épp egy bő sárga póló van rajtam a régi, buggyos szárú, tesis fekete térdnadrágommal, szóval úgy nézek ki, mint valami méh vagy darázs, de jó ez így. :D

2. Voltál már szerelmes?
Nem.

3. Volt már szörnyű szakításod?
Az előző kérdésből következik, hogy nem... :D

4. Milyen magas vagy?
156-158 cm közé szoktam belőni, mindenhol máshogy mérnek, úgyhogy erre konkrét értéket nem tudok mondani, de NEM 157, az egészen biztos. :D

5. Hány kiló vagy?
Most a gyógyszereimnek és a cukormentes diétámnak köszönhetően sokat fogytam (kb. 14 kilót 4 hónap alatt), de még így is sok...

6. Van tetkód?
Nincs, és nem is igazán szeretnék, mert nagyon nem bírom a fájdalmat... :D

7. Van piercinged?
Nincs, csak a fülem van kilyukasztva.

8. OTP (One True Pairing: melyik a kedvenc sorozat-/könyv-/filmbéli párosod)?
Úúú, Klaroline forever! :D

9. Mi a kedvenc műsorod?
Nem nézek TV-t, így csak a sorozataimat tudom mondani... Trónok Harca és Vámpírnaplók, de mindkettővel elmaradtam, a Trónok Harca új évadát még nem kezdtem be, a Vámpírnaplókat pedig még nem fejeztem be, körülbelül októberben abbahagytam, időhiány miatt... ideje befejezni. :P Viszont... a tévére visszatérve talán mégis van kedvenc műsorom, de ne nevessetek ki, kérlek: imádom a Shaun a bárány (Shaun the sheep) című mesét, ami az M2-n megy minden nap délelőtt és délután. :D Bár igazából már előrenéztem az epizódokat a YouTube-on, szóval... meg néha - ha nem felejtem el - nézek egy-két főzőműsort.

10. Kedvenc zenekar(ok)?
Florence + the Machine, Nightwish, Lindsey Stirling, Mindy Gledhill, Pentatonix, Adrian von Ziegler, Faun, Of Monsters and Men, Lady Gaga, Oh Land, Molly, Boggie...

11. Mi az, ami hiányzik?
Furán fog hangzani, de hiányzik a suli, mert rendszert vitt az életembe, és némileg biztonságban éreztem magam. Most, hogy elballagtam és érettségizek? Rettegek. A jövőtől, a változásoktól, mindentől... Utálom a változást. És nagyon hiányoznak az osztálytársaim és a barátaim. :(

12. Kedvenc dal?
Ellie Goulding - Your Song, a szalagavató-szalagtűzés miatt. Olyan szééép volt! :) Azóta is ez a csengőhangom. :D

13. Hány éves vagy?
18 múltam nemrég.

14. Mi a csillagjegyed?
Bika.

15. Mi az, amit fontosnak tartasz a partneredben?
Hm, megbízhatóság, őszinteség, jó humor, kedvesség, lojalitás... magam sem tudom.

16. Kedvenc idézet?
Kimondott kedvencem nincs, épp ami megtetszik, de örököd kedvenceim A kis hercegből és a Harry Potter-ből vannak. :)
,,A beszéd csak félreértések forrása. De minden áldott nap egy kicsit közelebb ülhetsz."
,,Aki hagyja, hogy megszelídítsék, az a sírás kockázatát is vállalja vele."
,,Az idő, amit a rózsádra vesztegettél: az teszi olyan fontossá a rózsádat."
,,Te egyszer s mindenkorra felelős lettél azért, amit megszelídítettél."
,,A gyerek szavát, hiába is őszinte, nem hallják meg, akik elfelejtettek hallani."
,,Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, s közben elfelejt élni."

17. Kedvenc színész?
Nehéz kérdés, mivel nem nagyon nézek se TV-t, se filmeket, moziba meg még kevesebbet járok... ha a kedvenc sorozataimból indulok ki, akkor Joseph Morgan és Ian Somerhalder. :D De ez így annyira snassznak tűnik... pláne mivel más filmben nem is nagyon láttam őket a TVD-n kívül. xd

18. Kedvenc szín?
Nincs kifejezett kedvencem, épp amilyen a hangulatom, de általában erre a kérdésre a válaszom a kék (szeretem a kéket), meg az ilyen kékeslila, mint például a China Glaze What a Pansy és a Fancy Pants. :D

19. Hangos vagy halk zene?
Inkább halk.

20. Hova mész amikor szomorú vagy?
Hm... a szobámba vagy ki a hátsó kertbe, és nézem az erdőt.

21. Mennyi ideig fürdesz?
Változó. Általában max. 10 perc, de ha hajat is kell mosnom, az egész procedúra kitolódhat 30 percre is.

22. Mennyi idő alatt készülsz el reggelente?
A smink nálam általában 15 perc (hiába áll alig valamiből, mindig sikerül elvacakolnom az időt), de mivel a pajzsmirigygyógyszerem után fél óráig nem lehet se enni, se inni semmit (kivéve ugye a víz), és én kávé nélkül nem tudok elindulni itthonról, így amiatt a kávét mindig kutyafuttában iszom meg, mielőtt kimegyek az ajtón. Egyébként úgy általában 40 perc alatt kész vagyok (Letrox, arcmosás, fogmosás, haj, ruha, smink, kávé), és futhatok a vonatra. Juhé. Jó, nem szoktam futni, azért időben elindulok. :D

23. Vettél már részt verekedésben?
Nem emlékszem rá, így nem hiszem. :D

24. Mi pörget fel?
Lakkok, ajándék, felelés, tánc, zenehallgatás, táncolás zenehallgatás közben... :D

25. Mi nyugtat le?
Fodormentatea. :D Ha nagyon "pánikolok" akkor vagy légzéstechnikával, vagy nyugtató teával tudok csak lenyugodni - van, amikor ezek sem segítenek. Érettségi előtt hatásos lett volna inni, de nem tettem meg, viszont furcsa mód írás közben teljesen megnyugodtam... persze, mert nem volt időm másra figyelni. :D Egyébként még a zenehallgatás és egy jó könyv is lenyugtat, illetve ha az erdőben sétálhatok, vagy nézem a tájat (és az erdőt) a hátsó udvarban. És a felhőbámulás. :)

26. Mi az ok, ami miatt elkezdtél blogolni?
A blog előtt már volt több oldalam is, rajongói lapok, személyes, blogos oldalak is, de nem szeretek annyira magamról írni, ami egy személyes bloghoz kell, a rajongói oldalakhoz pedig nagyon sok anyaggyűjtés szükséges, engem pedig tulajdonképpen érdekeltek a sminktermékek, körömlakkok, így a blog beauty- és egy kicsit személyes blogként indult, ami a közelmúltban teljes mértékben átalakult körmös bloggá. :)

27. Mik a félelmeid?
Pókok. Meg talán maga a félelem... és a változás. Az ismeretlen. A jövő. Érettségi. :D

28. Mi az, ami miatt legutóbb sírva fakadtál?
Valamelyik nap, azt hiszem vasárnap este volt az M2-n az Egy nap, aminek csak a végét láttam, de olyan szomorú volt. :( Ráadásul előhívta az én emlékeimet is a veszteségről... :(

29. Mikor mondtad utoljára valakinek, hogy szereted?
Fogalmam sincs, nem mondom gyakran, feleslegesen meg pláne nem... de azt hiszem, valamikor a napokban mondtam a nagymamámnak, mert bármennyire is idegesítő és kiakasztó, szörnyű személy vagyok, ő szeret és elfogad mindezek ellenére (bár vannak konfliktusaink...), és én ezt nem tudom eléggé megköszönni neki. De szerintem akkor az ebéd is valami nagyon finom volt, így valószínűleg ez is közrejátszott... :'DD

30. Mi a blogger neved mögötti jelentéstartalom?
A blogger nevem Dóra, ami a valódi nevem is, a blog neve pedig az én körömlakkfüggőségemet tükrözi. :D

31. A könyv amit legutóbb olvastál?
A tizenkettedikes törikönyv... :D

32. A könyv amit jelenleg olvasol?
Most épp semmit, de ha igen akkor a négy év törikönyvei és az infókönyv. Meg a tételek. Hurrá. :D

33. Mi az a műsor amit legutóbb néztél?
Hétfőn magamhoz képest sokat néztem a TV-t: délután megnéztem a Harry Potter és a bölcsek kövét, este pedig az Így neveld a sárkányodat, mert iszonyú cuki és imádooooom. ♥ :D

34. Ki az, akivel utoljára beszéltél?
Anya.

35. Milyen a kapcsolatod azzal a személlyel, akinek a legutóbb sms-t írtál?
Anyának írtam meg az érettségi eredményeket, és hát mit mondjak... :D Veszekszünk és mégis imádjuk egymást, szerintem tipikus szülő-gyerek kapcsolat.

36. Kedvenc étel?
Tejszínes-gombás-csirkés tészta, lasagna, pizza, banános zabpalacsinta...

37. Hova szeretnél eljutni? (hely)
Van egy pár... Anglia, Skócia, Írország, Finnország, Németország. Meg talán az USA is, de ezek mind csak álmok. :)

38. Hol jártál legutóbb?
A szobámban... :D

39. Van "crush"-od?
Nem nagyon... ha megint a Vámpírnaplókra hagyatkozom (amit már október óta nem nézek időhiány miatt, te jó ég! o_O), akkor Damon Salvatore és Klaus... :D

40. Mikor pusziltál meg utoljára valakit?
Tegnapelőtt anyut.

41. Mikor sértettek meg/bántottak/szóltak be utoljára?
Állandóan megkapom a stréber jelzőt, egyfajta "kedves" gesztus is ez az egyik barátnőmtől, szóval nem veszem a szívemre, de azért kiakaszt vele... :D

42. Kedvenc édes íz?
Csoki, narancs, karamella, bár ezek közül csak a narancsot ehetem. :D Bár a szülinapomra az egyik barátnőmtől kaptam egy tábla diabetikus narancsos csokit, isteni finom volt. *-* Azt hordoztam magammal érettségire is. :D

43. Milyen hangszer(ek)en játszol?
Sajnos semmin se, bár jó lett volna mondjuk zongorázni megtanulni... makacs gyerek voltam. :( xd

44. Kedvenc ékszer?
Fülbevaló. Ha hordok ékszert, akkor az fülbevaló, hiába szépek is a nyakláncok, nekem egy sincs ami úgy... illene mindenhez. Így maradok a fülbevalóknál.

45. Mit sportoltál legutóbb?
Én? Sport? :D Viccen kívül, szerintem utoljára a kb. 1,5 hónappal ezelőtti tesiórán sportoltam utoljára. Itthon táncikálok, az nem tudom, mennyire nevezhető sportnak... nem is tánc, csak össze-vissza ugrálok amíg nem érzem a lábam és nem kapok levegőt. xd :D

46. Mit énekeltél utoljára?
Lana Del Rey-től a Once Upon A Dream-et, pláne, mivel a napokban néztem meg a filmet is. (Maleficent/Demóna, de nekem az angol jobban tetszik.)

47. Kedvenc felvezetőszöveg?
Ömm... nem nagyon van. Bocsi. :D

48. Használtad valaha is?
Nem...

49. Mikor lógtál együtt valakivel utoljára?
Hm, asszem infó érettségi után, úgyhogy elég régen. :D (kb. 1 hónapja)

50. Ki válaszolja meg ezeket a kérdéseket legközelebb?
Mivel ez ez meglehetősen hosszú TAG, így senkit sem kötelezek a kitöltésére, de ha kedvet kaptok hozzá, nyugodtan töltsétek ki. :)

1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...