2014. július 26., szombat

Körömlakk TAG mix Ciskától


Ciska nemrég megalkotta – különböző körmös TAG-ek összekeverésével – a Körömlakk TAG mixet, én meg úgy döntöttem, hogy kitöltöm, hiszen ennek köszönhetően végre arra is rá kellett szánnom magam, hogy összeszámoljam a lakkjaimat... :D

1. Melyik a kedvenc fedőlakkod?
Ó, hát eredetileg az NYC Turbo Dry volt (anno használtam az essence BTGN-t is, de nem szerettem), csak ugye azt nemrég kivonták, ráadásul egy idő után besűrűsödött... most az essence ultra gloss nail shine-t használom, szerintem egész jó alternatíva a Turbo Dry-ra, de lassan ez is mintha kezdene besűrűsödni... :/ Most majd az Astor Already Dry-t szeretném kipróbálni, mert jó véleményeket olvastam róla Krémmánián, meg is vettem, jelentem, a DM-ben 100 forinttal olcsóbb (1199,-), mint a Rossmannban (1299,-), tehát én hol vettem meg? Na, hol? Természetesen a Rossmannban, mert utána jártam csak a DM-ben... xd

2. Kedvenc kéz/körömápoló készítményed?
Egyelőre elvagyok a kézkrémeimmel, azok közül a Balea olívás a kedvencem, de lehet, hogy a közeljövőben beszerzem a Lush Lemony Flutter-t, mert a körömágyamat képtelenség kordában tartani... :(

3. Glitter vagy matt?
Hm... matt glitter? :D Külön-külön annyira egyiket sem szeretem, a glittereket pedig általában lemattítom, mivel úgy szerintem jobban kijön a szépségük. De ha választani kell, glitter. :)

4. Milyen körmös terméket vásároltál utoljára?
Az Astor Already Dry fedőlakkot és egy 125 ml-es Isana mandulás körömlakklemosót utazáshoz.

5. Kedvenc körömlakk márkád?
Határozottan Moyra. Szuper kollekciókkal rukkolnak elő elérhető áron, elérhető közelségben. Már annyi van belőlük, hogy külön dobozt kaptak... szerintem ez jelent valamit. :D

6. Sötét vagy világos színek?
Tavasszal és nyáron világos, ősszel és télen sötét. Nem tudok közülük választani, mindegyiknek megvan a maga szépsége... :)

7. Hogyan neveznéd a körömlakkokkal való kapcsolatod? (hobbi, szenvedély, függőség, stb).
Valahol a szenvedély és a függőség közé lőném be, a függőséghez igen közel. De akár hívhatjuk simán függőségnek is. :D (Vagy mániának a blog után... :D)

8. Kedvenc tavaszi/nyári/őszi/téli körömlakkod?
Kimondott kedvencem nincs, inkább színek, árnyalatok, tavasszal világos, pasztelles színek, nyáron élénk narancsos, korallos lakkok, ősszel zöldek, barnák, narancsok, télen pedig imádok vörös, sötétvörös, arany, ezüst lakkokat viselni... :) De ha választani kell, akkor tavaszra a Moyra Gel Look Jaqueline, nyárra a Golden Rose Holiday 66, őszre az essence colour & go gorgeous bling bling, télre pedig az NYC Expert Last Red Me The News. Mondjuk.

9. Készítettél már franken lakkokat?
Igen, kétszer is, az első egy halványpink kotyvalék volt, még mindig megvan, de nem igazán használom... :D A másik pedig a Strawberry Shake, ami a szívem csücske, bár egyszer sem hordtam azóta... :/ #shameonme

10. Mennyi lakkod van?
Na, összeszámoltam (listázva az egyes márkákat), alap-, fedő-, glitteres és színes lakkok összesen: 295 db.

11. Melyik márkából van a legtöbb lakkod?
Ha csak a színes lakkokat nézzük, akkor Moyra (41 db), ha az összelétszámot (alap, fedő, glitteres, színes) akkor essence (50 db), ha pedig a színes és glitteres lakkok számát, akkor szintén Moyra (46 db).

12. Mi van a körmödön most?
Moyra Sugar Sand – 868 Brown Sugar.

13. Hogy állsz a francia manikűrrel?
Nem igazán szeretem, valahogy nem illik hozzám, ráadásul sosem tudtam szépen elkészíteni... :D

14. Kedvenc textúra/finish?
Ez nehéz kérdés... a sand és a krém finist is imádom, mindkettőből van egy rakat... de legyen a sand.

15. Nehezen dobod ki a már használhatatlan lakkokat?
Általában próbálom megmenteni őket, pláne, ha kedvencek voltak, így igen, nehezen válok meg tőlük... :D

2 megjegyzés:

  1. Azta, 295? Füüüggőőő :D (csak hülyéskedek...) Nem tudom, hogy most örülök-e vagy sem, hogy "le vagyok maradva" :D:D A GR 66 nagyon jól néz ki amúgy, már a bejegyzés olvasásakor is nagyon bejött, olyan érdekes lakk :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az vagyok, tudom :D A barátnőim mániásnak hívnak :D (Pontosabban fóbiásnak, de mondtam nekik, hogy én nem félek a lakkoktól, hanem imádom őket, így ez ebben a formában nem helyes, hívjanak inkább mániásnak... :D) Én egyébként mindig ilyen 180-200 körülire saccoltam, így jó, hogy megszámoltam, és kiderült, hogy a közelében sem járok... :D :D Nekem abszolút kedvenc lett, jól néz ki és egyszerű lemosni is *-* Szerintem megnézem a többi matt GR Holiday-t is ha a Nailland közelében járok... :D

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...