2014. augusztus 3., vasárnap

KIKO – 360 Strawberry Pink


Fogalmam sincs, hogyan nem írtam erről a lakkról hamarabb, hiszen a sötétebb társáról (361 Raspberry Pink) még februárban készítettem egy bejegyzést... Bár mindennek megvan az ideje, úgy tűnik, ennek most. :D

Halvány eperszínű, krém finisű, két rétegben fed. A felkenéssel nem voltak problémáim, az ecsete tömött és amolyan félhosszú, kicsit tömzsi, rövidebb, mint a Moyra Gel Look ecsetek, viszont hasonló a szélessége. Ideális vele a lakkozás. :)

Az egyetlen, ami zavart, hogy eléggé megfogta a körmömet, így egy kissé erőteljesebben voltak rózsaszín árnyalatúak, mint "természetesen"... :D Bár nem kentem alá alapot, szóval ez meg lehet az én hibám is.

Lámpa alatt


Vakuval


4 megjegyzés:

  1. gyönyörű, imádom az ilyen árnyalatokat! nekem egy h&m pinkes lakkom van, ami kegyetlenül megfogja a körmömet, ha nem kenek alá alapot... :D

    VálaszTörlés
  2. Jaj, de szépséges ez a szín *.* Én is elfogadnék egy hasonló színű lakkot :)

    VálaszTörlés
  3. ez nagyon szép árnyalat-remélem én is megvettem :)

    VálaszTörlés
  4. ^-^ csodás ez a rózsaszín :)))

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...