2014. november 29., szombat

Újdonság | Moyra Gel Look ünnepi színek


A Moyra ismét újdonságokkal rukkol elő, hiszen ezúttal 8 új, ünnepi színekben pompázó Gel Look lakkal bővült a készlet – vagyis majd bővül, hiszen még nem jelentek meg.

Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de nekem inkább tavaszinak tűnik ez a színvilág... maximum a 945 Esme és a 946 Stéphanie "télies" szerintem. De ha jól látom, a 944 Chantal fehér, legalábbis nagyon remélem, mert egy jó sima fehér már kellene szerintem a Gel Look kollekcióba a fekete (943 Nina) mellé... :)

Ti mit gondoltok róluk?

3 megjegyzés:

  1. Ó igen, erre vártam!! Tudtam hogy kijönnek valami újra karácsony alkalmából :) Nagyon jó kis színek!

    VálaszTörlés
  2. Jaj, ne kísérts :) Az alsó zöldes szín nagyon tetszik, meg a fehér után következő mindhárom :)
    Ez a kollekciózás nagy ötlet a Moyrától, így felhívja az egyes színekre a figyelmet, sokkal jobb, mintha egyben hozna ki 50 színt.

    VálaszTörlés
  3. Mivel ezekhez hasonló színekből szokott állni nálunk a díszítés a karácsonyfán, nekem nagyon bejönnek, és a zöldeket már helyből ki is néztem magamnak :-)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...