2012. augusztus 28., kedd

ABOUT ME + CONTACT

A fenti időpont ne tévesszen meg benneteket, csak így tudtam megoldani ezt a posztot, mert úgy tűnik, nem lehet oldalakat létrehozni Bloggeren... és nem akartam "új" bejegyzésként kitenni. De 2015. július 14-én írtam, ahogy a lenti időpont is jelzi.

Ideje volt elkészítenem ezt a részt is a blogra. Szóval jöjjön néhány szó rólam. :) (Bár a nagyobb részét már biztos tudjátok.)

Dóra vagyok, és 4,5 éve vezetem a blogot. Igaz, először személyes/mindenes/beauty témában indult... Ezért nem tudom, hogy 2012 augusztusát, vagy pedig 2013 decemberét tekinthetem-e a kezdetnek. Igazság szerint valahol a kettő között már kialakult a körömlakkos fókusz, szóval... legyen inkább 2012 augusztusa. Már majdnem 5 éve, te jó ég...

Sosem voltam jó az elnevezésekben, ez még ma a franken lakkoknál sem az erősségem. :D :D A blog eredeti címe unframed-poetry volt, ami egy Nightwish számból jött; akkoriban nagyon rájuk voltam kattanva. (Persze ma is szeretem őket.) Aztán rá kellett jönnöm, hogy a név nem illik a tartalomhoz... ezért is változtattam dorathenailpolishaddict-ra a blog címét 2013 decemberében. Remélem, több változtatást nem kell eszközölnöm. :D :D

A csillagjegyem Bika, és bár nem igazán hiszek a horoszkópokban, azért az "általános jellemző" részt szeretem olvasgatni, mivel az teljesen jellemző rám is. Na jó, talán nem 100%-ban, de legyen mondjuk... 85%. Ugyanez a nevem jelentésénél is, vagy lehet, hogy csak beleképzelek ezt-azt, mindenesetre az totálisan igaz rám... De egy biztos: nagyon makacs vagyok. Nagyon-nagyon.

Egészen kicsi koromtól kezdve érdekelt a sminkelés, meg a hozzá hasonló témák, emlékszem, hogy mindig a családom női tagjait nyúztam, hogy "hadd göndörítsem be a hajukat" vagy éppen "hadd fessem ki őket"... és ők menekültek előlem. Eh. :D Egyébként mint mindenki más is, én is sok minden szerettem volna lenni kiskoromban. Állatorvos, énekes... ja, és paleontológus. Nagy hatással volt rám a Jurassic Park, néhányszor fel is ástam az udvart, de sajnos csak gyökereket találtam. :( :D

Életem legmeghatározóbb körömlakkos emléke az volt, amikor megkaptam az első fekete lakkomat, ami egy réges-régi kiadású, Rival de Loop lakk volt, ma már nincs is meg. És hogy miért maradt meg ez ennyire? Mert a szüleim tiltották, hogy fekete lakkom legyen, és ez egyfajta... tiltott gyümölcs volt, amikor végre megszereztem. Fura hasonlat, de remélem, értitek. :D :D (Fun fact: egyébként a nagymamám vette, aki (egyébként) szintén ellenezte a fekete lakkot...) Ekkor kb. 11-12 éves lehettem, már nem emlékszem pontosan. Egyszer általános iskolás koromban vettem egy rakat csillámos díszítőlakkot, egy amolyan "százforintos" boltban, na, azok még mindig megvannak, bár sosem használom őket...

Szerintem akkor alakult ki a lakkmániám, amikor elkezdtem középiskolába járni, a közeli városba, ahol van DM és Rossmann is. Hajjajjaj... Azt hiszem, mindent elmond, hogy a Rossmann biztonsági őre már egy idő után felismert, és meg sem lepődött, hogy ott talál. :D Mindig azzal viccelődtem itthon, hogy már törzsvásárló vagyok... ami igaz is volt. :D

Már csak azért is szerettem bemenni, hogy elüssem az időt, nézelődjek, és csodáljam a lakkokat. Jó kis program volt, bár a barátaim egy idő után már furcsállták. :D

A blog az éveket kisebb-nagyobb lejtőkkel és emelkedőkkel élte meg, az utóbbi egy évben kicsit több lejtővel. Egyetemre mentem, emiatt kevesebbet tudok lakkozni, a figyelmem a tanulmányaimra összpontosul, és csak hétvégén, amikor itthon vagyok, akkor tudok lakkozni. Ami eléggé lekorlátoz... de remélhetőleg nem annyira, hogy huzamosabb ideig egy poszt se legyen.

Nem vagyok jó a szabadkezes körömdíszítésben, ezért ezt a hiányosságomat inkább nyomdázással palástolom.
Nem szeretem a ragasztó alapú lehúzható alaplakkokat, sem körömre, sem a köröm köré, helyette folyékony latexet használok. (Sokkal könnyebben eltávolítható!)
Ahhoz képest, hogy nem szeretek magamról írni, mégis sikerült egy kisregényt írnom. Hiába, nem hazudtolom meg önmagam... :D

Ide tartoznak még a TAG bejegyzések is: http://dorathenailpolishaddict.blogspot.hu/search/label/TAG

2017. január 30.


BornPrettyStore.com 10% off code: KHSQ10
BeautyBigBang.com 10% off code: DORA10

http://www.bloglovin.com/blog/11464027http://www.facebook.com/dorathenailpolishaddicthttp://twitter.com/itsdoratheahttp://instagram.com/dooratheahttp://feedly.com/#subscription%2Ffeed%2Fhttp%3A%2F%2Fdorathenailpolishaddict.blogspot.com%2Ffeeds%2Fposts%2Fdefaulthttp://dorathenailpolishaddict.blogspot.com/feeds/posts/default?alt=rss

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...