2015. december 24., csütörtök

Boldog karácsonyt! // Ünnepi manikűr


Kellemes karácsonyi ünnepeket kívánok minden kedves olvasómnak! :) Az ünnep alkalmából egy kifejezetten ünnepi manikűrrel készültem. Igaz, hogy nem lett tökéletes, de most valahogy ez sem tud zavarni. Biztos a karácsonyi hangulat teszi. :)

A manikűrt egyébként a Nailland játékára készítettem. És hogy miért néz ki ilyen furán? Azért, mert a Colors by Llarowe Pirates of Penzance (egyébként gyönyörű piros holo) lakk szépen feloldódott és felkenődött a fehér nyomdázás tetejére. Pedig még 1 réteg fedőlakkot is kentem rá... nos, úgy tűnik kettő kell. :) Erre nyomdáztam a MoYou Festive 03 nyomdalemezzel és a Mundo de Unas White nyomdalakkal. Majd az egészre kentem egy réteget a franken fedőlakkomból, de ezzel kb. ugyanazt lehet elérni, mint az ILNP My Private Rainbow (X)-szel. A franken fedőlakkom egyébként 30 csepp ILNP Mega (X)-ből készült, amit átlátszó lakkba kevertem bele. :)


Az idei karácsony kevésbé szól a lakkokról számomra, most annyira nem tud lázba hozni egy új kollekció sem, hogy azt mondjam, "IDEVELEMOSTAZONNAL!". Persze van, ami tetszik, sőt, jó néhány (khm Colour Alike khm khm El Corazon khm khm Kaleidoscope), de nem érzek azonnal kényszert a rendelésre. Tudom, hogy úgyis megveszem a kiszemelt darabokat, de még ráérek. :)

Ez a karácsony a családomról szól. Év közben olyan keveset vagyok itthon (számomra keveset, annak ellenére, hogy hetente járok haza), és most olyan jó egy kicsit hosszabb időt együtt tölteni... na persze egy idő után egymás agyára megyünk, de ez megszokott dolog nálunk. Hiába, 2 Bika, 1 Kos és 1 Skorpió... néha feszültséget tud okozni. :D

Ettől függetlenül (és ezzel együtt) nagyon szeretem a családomat, nem is tudom, mi lenne velem nélkülük. Napközben tonnaszámra sütjük a teljes kiőrlésű, cukormentes és a hagyományos, fehér lisztes-cukros sütiket is, hogy mindenki örüljön, és tudjon enni, úgyhogy le vagyok rendesen foglalva, a lakkozást most hanyagolom, akárcsak a pihenést. De mégis örülök ennek. :) A hagyományos barackos linzer mellé nekem és anyának (a kötelező diétánk miatt) tegnap készítettem cukormentes, teljes kiőrlésű diós, mákos és kókuszos linzert is, ezeket cukormentes házi barack-, illetve meggy lekvárral kentem meg. Nagyon finomak és jó alternatívák a hagyományos linzerre. :) Ezen felül készült még zserbó is: szintén hagyományos és cukormentes, teljes kiőrlésű is. Bejglit is akartunk csinálni, aztán rájöttünk, hogy az más kicsit sok lenne, úgyhogy azt majd csak újévre készítjük el... :)

Ti mit sütöttetek az idén? Mi a kedvencetek? :)


Áldott, békés karácsonyt mindenkinek! :)

http://www.bloglovin.com/blog/11464027http://www.facebook.com/dorathenailpolishaddicthttp://twitter.com/itsdoratheahttp://instagram.com/dooratheahttp://feedly.com/#subscription%2Ffeed%2Fhttp%3A%2F%2Fdorathenailpolishaddict.blogspot.com%2Ffeeds%2Fposts%2Fdefaulthttp://dorathenailpolishaddict.blogspot.com/feeds/posts/default?alt=rss

1 megjegyzés:

  1. Hú, ennyire kenődik ez a piros lakk? Életben biztos nem látszik ennyire, de én is megszívtam párszor a pirosakkal, azóta fedőlakk nélkül soha nem nyomdázok pirossal és pirosra, de hogy két réteg...
    Nálunk utazgatás volt, ezt megismételjük részben újév napján, ez egy ilyen család, nálunk a kaja csak minimál volt, egyféle süti és hal.
    Nekem a bikákkal semmi bajom, én kos vagyok, még a bikával jövök ki legjobban a családban :) (Mert hát oroszlán meg bak...)
    Kellemes pihenést!!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...